דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארהב 

מאת    [ 01/02/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3409 פעמים ]

השכרת רכב בחו"ל יכולה להיות עסק פשוט

השכרת רכב בחו"ל ובפרט בארצות הברית ממש לא צריכה להיות עסק מסובך. השורות הבאות שתקראו נכתבו בשביל לתת רקע ומספר טיפים בסיסיים למי מכם שמתכנן לטייל בארה"ב או בסביבתה ורוצה לדעת מה זה אומר להשכיר רכב בחו"ל מבחינת פרוצדורה, עלויות ובכלל- דברים שכדאי לדעת בנושא.

ממי כדאי להשכיר רכב בחו"ל?

בשוק קיימות כיום אינספור סוכנויות להשכרת רכב. מהן גדולות ומהן קטנות. יש כאלה שפועלות אך ורק במדינות מסוימות וכאלה שפורצות גבולות. ככלל, מומלץ לשכור רכב מחברה גדולה ומוכרת, זאת מכיוון שלחברות אלו יש לרוב אינספור סניפים והגמישות שלכם בבחירת המיקום לאיסוף הרכב והחזרתו, גדול הרבה יותר.

איפה נקבל הצעה טובה יותר על השכרת רכב בחו"ל?

אם אתם חושבים על טיול בחו"ל וברצונכם לבצע מהלך שייתן לכם חופש תנועה מרבי - השכרת רכב בחו"ל - מומלץ שתבצעו את סקר השוק מבעוד מועד ובזמן שאתם בארץ. יותר מכך, עדיף גם לבצע את ההזמנה מהארץ. סוכנויות כלי הרכב בארץ יצליחו ברוב המקרים להשיג עבורכם עסקה טובה יותר ממה שתוכלו להשיג בעצמכם בארה"ב עצמה. זאת בשל היותן כוח קנייה גדול יותר מכם, כאדם פרטי.

ביטוחים בעת השכרת רכב בחו"ל

חשוב מאוד, גם בביצוע השכרת רכב מהארץ ועוד הרבה יותר כאשר אתם שוכרים את הרכב בארה"ב, לוודא כי הצעת המחיר שקיבלתם כוללת גם את כל הביטוחים הבסיסיים שצריך, כולל ביטוח נגד גניבות ונזק. בארצות הברית נהוגה שיטת ביטוח שונה מזו המוכרת בארץ, אשר על פיה לכל נהג יש את הביטוח שלו שעובר איתו מרכב לרכב. לכן, סוכנויות רבות בארה"ב עלולות להציע לכם עסקה זולה אך ללא חלק מן הביטוחים. בדקו שאתם מכוסים ואל תעשו שטויות.

על דלק והשכרת רכב בחו"ל

מרבית חברות ההשכרה שתבצעו דרכן השכרת רכב בחו"ל, יתנו לכם את הרכב עם מיכל מלא. שימו לב: אם קיבלתם את הרכב עם מיכל מלא תצטרכו גם להחזיר אותו עם מיכל מלא. במידה ולא תבצעו זאת, תשלמו לא רק את מחיר הדלק אלא גם עמלת שירות גבוהה במיוחד וזה חבל. טיפ קטן לטובת חיסכון בעלויות הדלק בעודכם נוסעים בארצות הברית: במקרים רבים מאוד, תחנות הדלק על הכבישים המהירים יקרות יותר מאלה שבעיירות.

אולי תצטרפו אל מועדון ה-AAA?

מועדון המכוניות האמריקאי הידוע גם בשם AAA נותן לחבריו הטבות משתלמות ביותר. אם אתם חברים במ.מ.סי למשל, תקבלו את החברות במועדון האמריקני בחינם. מועדון ה'טריפל איי' מציע אין ספור תחנות ייעוץ ברחבי ארצות הברית בהן תוכלו לקבל מפות, שוברי הנחה ומדריכים שימליצו לכם על אטרקציות מסעדות, שירותים ועוד.

כדאי לתכנן מראש את הטיול עם הרכב

כשאתם מתכננים את הטיול בארצות הברית ובונים על השכרת רכב בחו"ל, חשוב שתתכננו היכן אתם רוצים לאסוף את הרכב והיכן אתם מעדיפים להסתובב בלעדיו. השכרת רכב בניו יורק לדוגמא אינה מומלצת כלל וכלל בשל עומס התנועה האדיר השורר בעיר. השכרת רכב בקליפורניה או השכרת רכב בפלורידה הן כבר עניין אחר לגמרי: שם באמת תוכלו לנצל את מלוא הנוחות שמציעה לנו השכרת רכב בחו"ל. שיהיה טיול נעים!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב